|
|
 |
1 melding Per 30 Min
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 07/16/2009 at 10:47am (UTC) | | Message: | Og der har Takras vært innom siden igjen ja... |
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 07/16/2009 at 8:29am (UTC) | | Message: | Takk for en fin trening i går gutter. Det var sosialt og fint, og eg følte eg fikk det bra til. |
| Name: | Nr 16 | | E-Mail: | btvedt hotmail.com | | Rating: | 1 | | Time: | 07/16/2009 at 7:28am (UTC) | | Message: | Imorgen kveld er det sosialt samvær og kortspill hos Takras. Noen på laget som er keen? Vi er 6-7 stk, satser på å bli 8-9. |
| Name: | Mona | | Time: | 07/14/2009 at 10:29pm (UTC) | | Message: | Jøss.. nå hagler det inn med kritikken her.. herved takker jeg for min innsats og overlater resten av arbeidet til dere som HAR PEILING  |
| Name: | Soltvedtos | | Time: | 07/14/2009 at 5:18pm (UTC) | | Message: | Ka som skjer med tekstfargene på menyen? Blei det litt overkill kanskje? Ser ut til at moderator kanskje er av en viss legning..? heheheh  |
| Name: | Mona | | Time: | 07/14/2009 at 3:09pm (UTC) | | Message: | Kristoffer: nei, grunnen til at du tror at jeg har lagt "uken som gikk" som hovedside, er fordi jeg ikke har skrevet noe der..
KOM MED INFO fra treningen igår, så skal jeg vise deg/dere hva jeg mener 
NR 16: Are you making fun of my work with the colours on the side Meny 
|
| Name: | Nr 16 | | Time: | 07/14/2009 at 2:00pm (UTC) | | Message: | Hovedsiden suger jo lut...står velkommen på nedre halvdel og en desorientert og større siste nytt-overskrift under..Ellers synes jeg fargene her ble vel kreativt i menyen..:=) |
| Name: | Kristoffer | | Time: | 07/14/2009 at 10:16am (UTC) | | Message: | Mona, du har lagt inn "uken som gikk" som hovedside.... |
| Name: | Mona | | Time: | 07/13/2009 at 9:59pm (UTC) | | Message: | har lagt til "Uken som gikk".. her skal det skrives om treningsuken, eventuelt hendelser på trening osv..
- litt info fra dagens trening? antall spillere? noe spesielt som skjedde? |
| Name: | Ronny | | Time: | 07/13/2009 at 11:29am (UTC) | | Message: | Treningen begynner kl 19:30 idag. |
|
|
 |
|
|
|
|