|
|
 |
1 melding Per 30 Min
| Name: | Mr Garrido | | Rating: | 1 | | Time: | 06/26/2010 at 7:44am (UTC) | | Message: | Så den e jo grei. Så den e jo grei. Så den e jo grei. Jeg skal ikke spille uskyldig. Det siste innlegget var meg også. Så den e grei. Kult det asså. Jeg innrømmer også at jeg er mr dugnad og nr12. Jeg er jo kapteinen deres og ofrer meg for laget mitt. (håper Kjetil leser dette.......;-) |
| Name: | Mr. Garrido | | Rating: | 1 | | Time: | 06/25/2010 at 11:19pm (UTC) | | Message: | Veldig rart at de innleggene fra "meg, aka Mr Garrido" har kommet inn her men jeg er på jobb. jeg har ikke pc med meg hjem til kunden når jeg skal gjøre noe, så den er jo ganske grei! men det er no ihvertfall noen som gidder å skrive innpå her igjen da  |
| Name: | Mr Garrido | | Rating: | 1 | | Time: | 06/25/2010 at 9:17am (UTC) | | Message: | Jeg personlig er jo en hard haus som aldri er skadet og redd så katten kan godt være med for min skyld. Men som den gode kapteinen jeg er så kan jeg støtte Ronny og si at vi holder kattene unna. Eller så får du hvertfall ha dem i bånd! Hva sier du til det Kjetil med luen? |
| Name: | Ronny Værø | | Rating: | 1 | | Time: | 06/24/2010 at 11:03am (UTC) | | Message: | neeeei.... vær så snill! ikkje ta de med.. Jeg er redd katter. De er slem. Jeg ble klort av en katt når jeg når jeg va liten! au au au skrek jeg da!
Jeg kommer ikke vis kattene kommer..
|
| Name: | Kjetil med luen! | | Rating: | 1 | | Time: | 06/24/2010 at 10:23am (UTC) | | Message: | Heeeei.... merker dere skal ha pølsefest! kan jeg ta med kattene mine? De heter Lille-ulv og Frisk.. De vil så gjerne komme!? Kan de komme Nr 16? |
| Name: | Mr Garrido | | Rating: | 1 | | Time: | 06/23/2010 at 12:35pm (UTC) | | Message: | Kan jeg få ta med en venn nr 16(Bønni)? Tenkte jeg skulle spørre om jeg skal være med Kjetil(trener) skjønner du!! Jeg ønsker han skal bli min bestevenn. Peace! Goo Uruguay |
| Name: | Ronny Værø. | | Rating: | 1 | | Time: | 06/22/2010 at 11:03am (UTC) | | Message: | Kjempe koz! Jeg elsker hot dog og cola! Kan jeg få komme på festen Bønni? Mine hot dog kan bestå uten pølsa då! Den liker jeg ikke...
Klem <Ronny |
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 06/20/2010 at 10:17am (UTC) | | Message: | Jeg liker cola og hotdog. I dag er det pølsefest hos meg, så er bare å komme. Men ta med deres egne pølser  |
| Name: | Fast tilskuer | | Rating: | 2 | | Time: | 06/16/2010 at 12:05pm (UTC) | | Message: | Hva er det egentlig som skjer med dere når dere kommer til kamp? Har gått forbi noen ganger og sett litt av treningene deres. Der virker det som om flere av dere er brukbare spillere. Har jeg riktig her eller er dere bare dårlig? Har sett alle hjemmekampene deres og stiller meg også spørsmål hva trenerene egentlig gjør og hva dere trener på? Trenerene deres står nesten bare opp ned på sidenlinjen uten å "coache". Når kampene gåt mot dere har jeg nesten ikke sett grep fra dem. Et av deres største problem er jo alle balltapene dere har på midtbanen spesielt med han som er kapteinen deres. Han burde fått beskjed om å slutte å slå alle ballen vekk, bak over hodet sitt.
Skjønner ikke hvordan trenerne ders ikke ser det! Høyre kanten deres holder heller ikke mål og han har vært der noen år men han burde treneren bytte ut!
Hva skjer fremover for å snu trenden og få dere oppover tabellen? Skjer det noen endringer på trening fra treneren? Kommer det noen nye spillere til klubben?
Vil gjerne ha svar på disse tingene!!! Hilsen fast tilskuer |
| Name: | soltvedtos | | Rating: | 1 | | Time: | 06/11/2010 at 3:03pm (UTC) | | Message: | Fenrik Lane musikkvideo. Med el capitan som statist:)
http://www.youtube.com/watch?v=6pZCXkskOkI |
|
|
 |
|
|
|
|