Gjestebok
1 melding Per 30 Min

Name:
Your Email address:
Your rating for this website:
Your message:

<- Back  1 ...  10  11  12 13  14  15  16 ... 44Continue -> 
Name:Mona
Rating:1
Time:11/12/2010 at 1:35am (UTC)
Message:Vi kunne ha vunnet hadde vi scoret på begge straffene, HVIS DU SKJØNÆÆR KA EG MENER!

Name:Nr 16
Rating:1
Time:11/11/2010 at 11:11pm (UTC)
Message:Ble ferdig idag....med god margin....FOR Å SI DET SÅNN...

Name:Tony
Rating:2
Time:11/11/2010 at 6:35pm (UTC)
Message:E dokkar ferdig med den lego cupen til fanasparebank no??

Name:Claus Mona
Rating:1
Time:11/06/2010 at 9:44am (UTC)
Message:yo! kødder du med meg!? kødder du m livet!

Name:Mona
Rating:1
Time:11/05/2010 at 9:57pm (UTC)
Message:EIL sitt A-lag spilte sin andre kamp i Fana sparebank-cup Fredag kl 19.20. Denne gangen var det Bjarg i 3 div som var motstander. Begge lag stilte noe redusert.

Laget:
----------Chris sin venn----------

Luis----Ole----------Rune-----Bengt

Mohaned--Cooper----Daniel-----Eirik

----------Spiller fra B-laget------

------------Chris Johan------------

Siden Eidsvåg ligger 2 div under Bjarg fikk vi 2 straffespark før kampen var i gang. Daniel tok det første straffesparket og lurte alle utenom keeper med å plassere ballen midt i mål. Bra Daniel
Chris tok derimot vare på straffen sin og EIL startet med en 1-0 ledelse.

Vi ble enig om å være kyniske og prøve å holde på en eventuell 2-0 ledelse grunnet straffesparkene vi skulle sette. Men en 1-0 ledelse ble til 2-0 kun 2 min etter kampstart. Mohaned fant Chris i bakrom med en presis pasning. Chris tok ballen seg og lobbet fint over keeper. Eidsvåg var det beste laget i de første 15 min av kampen og kunne ha ledet 3-0 etter at Mohaned la inn til Chris som ikke fikk headet ballen godt nok. Bjarg fikk sin redusering på en dødball og derfra og ut omgangen var det Bjarg som presset, uten å skape mer enn en enorm sjanse.

2 omgang startet helt på det jevne og EIL forsvarer seg bra, og på andre enden av banen får Chris nok en sjanse etter en pasning fra Mohaned. Men Keeperen gjør en grei redning. Etterhvert tar Bjarg over og skapet noen halvsjanser. Men 2-2 målet kom og Det fra en midtstopper som klikket til med venstre foten i venstre kryss. Fin scoring. 3-2 og 4-2 målene til Bjarg kom ikke pga kvalitetsforskjell eller at det var altfor stor forskjell på lagene, men EIL ble etterhvert sliten og det ga Bjarg større rom.

Totalt kan Eidsvåg si seg fornøyd med innsatsen etter dagens kamp! Til tross for Mange forfall spilte laget tidvis bra og ble aldri utspilt av Bjarg. Men litt hell kunne Eidsvåg putter 2-3 mål til.

Neste kamp er kommende Tirsdag kl 19!

Name:Nr 16
Rating:1
Time:11/03/2010 at 11:46pm (UTC)
Message:http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/se-claus-lundekvam-besoeke-blackpooltreningen-3330746.html

Name:Nr 16
Rating:1
Time:11/03/2010 at 10:59am (UTC)
Message:EIL sitt A-lag er med i Fana Sparebank-cup. I går møtte 12 spillere opp til første kamp i en voldsom vind, mot 7-div laget Fana 3, som dermed fikk 2 hcp-straffer.
Begge disse ble plassert trygt bak vår eminente hengende spiss-keeper Evebø og 0-2 før man gikk igang med 2*30.

Laget: Evebø - Rodney, Ole Morten, Ronny, Sio - Bønni, Vegard, Daniel, Al Abdi Mfofo - Glenn- Chris Johan

For å gjøre det litt spennende rotet vi det til baki der en gang i starten og lå under 0-3 før vi fikk tildelt et billig straffespark.
Den satte Daniel trygt og sikkert 6 meter over målet. El Capitano gjorde det godt igjen ved å sette inn ferdigscoret innlegg fra høyresiden til 1-3 fem minutter før pause.

I 2-omgang var det enveis-kjøring i medvinden, og Eidsvåg fikk tildelt nytt straffespark etter at vår innlånte paraguayer Luis fikk straffe. For ikke å avgjøre kampen for tidlig ble også denne straffen satt sikkert utenfor..av en ukjent straffeskytter.....
Halvveis i omgangen fikk vi frispark på 18 meter som Chris er nest sist på, da en forsvarer setter den godt nede i hjørnet.
5 minutter senere legger Rodney inn et "mata-innlegg" fra høyrekanten som Chris header i mål til 3-3!!
Vi fortsetter å presse, og 2 minutter før full tid får nr 16 ballen på høyrekant, forsøker en dårlig innleggsfinte med venstre som utrolig nok to spillere gikk på, legger inn med høyra og Chris, som sto inne i feltet og lette etter solbrillene sine pga det skarpe kamplyset, fikk ballen i knollen og ballen spratt i mål...til en trygg, kontrollert 4-3 seier i regnværet!!!

Neste kamp er på fredag, mot Bjarg sitt 3-div lag, på Kalandseid.
Mye som tyder på at denne kampen starter på 0-0....

Name:Tony
Rating:2
Time:11/01/2010 at 5:11pm (UTC)
Message:Skal nok klare å holde 3-4 min med små jogging ..Når det kommer til draktene så holder det med 5xl,blir muligens litt stramt rundt magen,men det går seg til etter 40-50 treninger

Name:Nr 16
Rating:1
Time:10/30/2010 at 12:59am (UTC)
Message:Ser frem til 2011-sesongen...når Renè er tilbake....holder neppe 10 minutter....selv med løpefart.
Må handle inn noe XXXL-drakter da...for å si det sånn..

Name:Tony
Rating:2
Time:10/29/2010 at 8:53pm (UTC)
Message:gratulerer..var en god kamp og Eidsvåg fortjener å holde seg ..Mene,syntes han Bønni skulle benkes,han holder jo bare 1 omgang

 
Dagens besøkende 1 visitors
This website was created for free with Own-Free-Website.com. Would you also like to have your own website?
Sign up for free