|
|
 |
1 melding Per 30 Min
| Name: | EIL SUpporter!! | | Rating: | 1 | | Time: | 05/01/2011 at 8:32pm (UTC) | | Message: | Kva va da som egentleg skjedda på fredan??? Jag kom utenbys frå og sku se laget mitt til seijar.. Men ka skjedda?? Han eina sentralt på midtbana kunna jo ikkja slå langpasninga.. ei meina han har klippe kort.. det e ikkje riktig.. en afro amerikaner!
sei til trenaren at han må sjå nøge på ken so skal starta!
go kvel... |
| Name: | nr 1 | | Rating: | 1 | | Time: | 04/18/2011 at 6:43am (UTC) | | Message: | vet ikke helt kva du vil fram til, men det e bare en nr 1:D så eg prøver ikke å skjule meg så mye her nei:p hehe
å vis du prøver å si at eg e "Hater de røde djevlene" så tar du feeeeeil;) |
| Name: | Mohaned | | Rating: | 1 | | Time: | 04/16/2011 at 4:01pm (UTC) | | Message: | Nei, Men det er Mona som i det minste skriver navnet sitt i motsetning til noen andre som gjemmer seg bak en dataskjerm og spiller kul BITCH  |
| Name: | nr 1 | | Rating: | 1 | | Time: | 04/16/2011 at 3:16pm (UTC) | | Message: | hahahahaha:D e det grine gutten mona som tar seg nær av alt her eller?:P |
| Name: | Mohaned | | Rating: | 1 | | Time: | 04/13/2011 at 1:19pm (UTC) | | Message: | Med det nicket du har så får iallefall ikke du ønsket ditt oppfylt. |
| Name: | Hater de røde djevlene | | Rating: | 1 | | Time: | 04/13/2011 at 10:00am (UTC) | | Message: | på tide å få oppdatert kamp referat å slikt eller????
få det på få det på for å si det sånn  |
| Name: | Nr 16 | | E-Mail: | Foreviget! | | Rating: | 1 | | Time: | 04/08/2011 at 9:19pm (UTC) | | Message: | Eidsvåg 2 2 0 0 5-1 4 6
Lysekloster 1 1 0 0 4-1 3 3
Rosendal 1 1 0 0 3-0 3 3
Søre Neset 1 1 0 0 3-0 3 3
Laksevåg 2 1 1 0 0 5-4 1 3
Fitjar 1 0 1 0 2-2 0 1
Fusa Fotball 2 0 1 1 3-5 -2 1
Vadmyra 2 1 0 0 1 4-5 -1 0
Trott 1 1 0 0 1 0-2 -2 0
Solid 1 0 0 1 1-4 -3 0
Baune 2 1 0 0 1 0-3 -3 0
Tornado Bergen 1 0 0 1 0-3 -3 0
|
| Name: | C. Ronaldo | | Rating: | 1 | | Time: | 04/06/2011 at 10:25am (UTC) | | Message: | Heia og takk Crouch  |
| Name: | P. Crouch | | Rating: | 1 | | Time: | 04/06/2011 at 9:39am (UTC) | | Message: | HEIA SPURS!!!  |
| Name: | Tony | | Rating: | 2 | | Time: | 04/06/2011 at 6:40am (UTC) | | Message: | Syntes Pissarævhålet kunne scoret..får 0.5 på børsen av meg
|
|
|
 |
|
|
|
|