|
|
 |
1 melding Per 30 Min
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 02/16/2011 at 10:14am (UTC) | | Message: | Link for nyheter i norsk 3-divisjon:
http://www.3divisjon.no |
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 02/11/2011 at 10:38am (UTC) | | Message: | Et FANTASTISK intervju med Xavi!
http://www.guardian.co.uk/football/2011/feb/11/xavi-barcelona-spain-interview |
| Name: | Mona | | Rating: | 1 | | Time: | 01/25/2011 at 7:25am (UTC) | | Message: | Kjempemorsomt da Jeg skriver aldri Midtøsten med mellomrom. BUSTED! |
| Name: | Mona | | Rating: | 1 | | Time: | 01/24/2011 at 11:46am (UTC) | | Message: | Hei alle sammen.
Jeg er med i en "Hunk" konkurranse i midt østen og der må stemme meg frem der! Tusen takk på forhånd.
Stem her: http://travel.webshots.com/album/553989114wbQyat |
| Name: | Tony | | Rating: | 2 | | Time: | 12/30/2010 at 9:17am (UTC) | | Message: | Synd Lyngbø2 ikke endet opp i denne gruppen ..Hadde vært greit å se de bli grust..Trodde Laksevåg2 rykket ned i fjor eg |
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 12/08/2010 at 6:19pm (UTC) | | Message: | Vi er i pulje 3.
Lagene vi møter i 2011:
Baune 2
Fitjar IL
Fusa (nedrykket fra 4-div - lol!)
Laksevåg 2
Lysekloster (nyoppr fra 6-div i B-laget sin pulje)
Rosendal (4-div)
Solid (4-div)
Søre Neset
Tornado Bergen (6-div)
Trott (4-div)
Vadmyra 2
Med andre ord hele fire lag fra divisjonen over, hvorav Solid og Trott var ganske solide (tog du an?) forrige sesong. 5 "lengre" reiser blir det, forventer Soltvedt blir med som kokk!
Avdeling 2 er dødens pulje, bra vi slapp den ihvertfall. |
| Name: | Nr. 9 | | Rating: | 1 | | Time: | 12/08/2010 at 1:20pm (UTC) | | Message: | Avdelingsoppsett
http://www.fotball.no/Kretser/Hordaland/Aktivitet/Nyheter-2010/12desember/Avdelingsoppsett-4-og-5-div-2011/ |
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 12/05/2010 at 7:03pm (UTC) | | Message: | Onsdag formiddag kommer oppsettet for avdelingene i 5-div, hvor vi får vite hvem som skal gruses neste sesong....fåsds |
| Name: | Mona | | Rating: | 1 | | Time: | 11/24/2010 at 1:41pm (UTC) | | Message: | Hvem som spør?? |
| Name: | - | | Rating: | 1 | | Time: | 11/24/2010 at 1:36pm (UTC) | | Message: | noen som e klar for litt ball spill snart eller?? |
|
|
 |
|
|
|
|