Gjestebok
1 melding Per 30 Min

Name:
Your Email address:
Your rating for this website:
Your message:

<- Back  1 ...  9  10  11 12  13  14  15 ... 44Continue -> 
Name:Nr 16
Rating:1
Time:02/16/2011 at 10:14am (UTC)
Message:Link for nyheter i norsk 3-divisjon:
http://www.3divisjon.no

Name:Nr 16
Rating:1
Time:02/11/2011 at 10:38am (UTC)
Message:Et FANTASTISK intervju med Xavi!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/feb/11/xavi-barcelona-spain-interview

Name:Mona
Rating:1
Time:01/25/2011 at 7:25am (UTC)
Message:Kjempemorsomt da Jeg skriver aldri Midtøsten med mellomrom. BUSTED!

Name:Mona
Rating:1
Time:01/24/2011 at 11:46am (UTC)
Message:Hei alle sammen.

Jeg er med i en "Hunk" konkurranse i midt østen og der må stemme meg frem der! Tusen takk på forhånd.

Stem her: http://travel.webshots.com/album/553989114wbQyat

Name:Tony
Rating:2
Time:12/30/2010 at 9:17am (UTC)
Message:Synd Lyngbø2 ikke endet opp i denne gruppen ..Hadde vært greit å se de bli grust..Trodde Laksevåg2 rykket ned i fjor eg

Name:Nr 16
Rating:1
Time:12/08/2010 at 6:19pm (UTC)
Message:Vi er i pulje 3.

Lagene vi møter i 2011:
Baune 2
Fitjar IL
Fusa (nedrykket fra 4-div - lol!)
Laksevåg 2
Lysekloster (nyoppr fra 6-div i B-laget sin pulje)
Rosendal (4-div)
Solid (4-div)
Søre Neset
Tornado Bergen (6-div)
Trott (4-div)
Vadmyra 2

Med andre ord hele fire lag fra divisjonen over, hvorav Solid og Trott var ganske solide (tog du an?) forrige sesong. 5 "lengre" reiser blir det, forventer Soltvedt blir med som kokk!
Avdeling 2 er dødens pulje, bra vi slapp den ihvertfall.

Name:Nr. 9
Rating:1
Time:12/08/2010 at 1:20pm (UTC)
Message:Avdelingsoppsett

http://www.fotball.no/Kretser/Hordaland/Aktivitet/Nyheter-2010/12desember/Avdelingsoppsett-4-og-5-div-2011/

Name:Nr 16
Rating:1
Time:12/05/2010 at 7:03pm (UTC)
Message:Onsdag formiddag kommer oppsettet for avdelingene i 5-div, hvor vi får vite hvem som skal gruses neste sesong....fåsds

Name:Mona
Rating:1
Time:11/24/2010 at 1:41pm (UTC)
Message:Hvem som spør??

Name:-
Rating:1
Time:11/24/2010 at 1:36pm (UTC)
Message:noen som e klar for litt ball spill snart eller??

 
Dagens besøkende 1 visitors
This website was created for free with Own-Free-Website.com. Would you also like to have your own website?
Sign up for free