|
|
 |
1 melding Per 30 Min
| Name: | Mohaned | | Rating: | 1 | | Time: | 05/30/2011 at 9:35am (UTC) | | Message: | Så lenge jeg oppdaterer denne siden så skal jeg forlange mye skal du se 
Vær snill med meg ellers vet du/dere hva som skjer  |
| Name: | nr 1 | | Rating: | 1 | | Time: | 05/30/2011 at 5:38am (UTC) | | Message: | må du ikke vere så stor folangen mona..... |
| Name: | Mohaned | | Rating: | 1 | | Time: | 05/29/2011 at 7:58pm (UTC) | | Message: | Al-Abdi takk  |
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 05/29/2011 at 5:38pm (UTC) | | Message: | FELOTT at Al Abdi er tilbake i en 100%-stilling som IT-ansvarlig.. Relevant og interessant statistikk, kjapp oppdatering og gode kampreferater. Vi får dele ut kampens stjerner (3, 2 og 1) etter hver kamp, og føre dem med en tabell også. Og hvor er treningsoppmøte-tabellen  |
| Name: | - | | Rating: | 1 | | Time: | 05/24/2011 at 5:30am (UTC) | | Message: | på an igjen |
| Name: | Mona | | Rating: | 1 | | Time: | 05/23/2011 at 4:46pm (UTC) | | Message: | Mr Dugnad is back ser jeg. Hvor har det blitt av deg den siste tiden da? Opptatt med dugnad eller??? |
| Name: | Mr Dugnad | | Rating: | 1 | | Time: | 05/23/2011 at 1:50pm (UTC) | | Message: | Du ser ut som et 17.mai-tog...  |
| Name: | Nr 1 | | Rating: | 1 | | Time: | 05/15/2011 at 6:42pm (UTC) | | Message: | Ka sier vi, ska vi gå i 17. Mai toget gutter? |
| Name: | Nr 1 | | Rating: | 1 | | Time: | 05/13/2011 at 10:19pm (UTC) | | Message: | Va fantastisk å stå bak dere i dag gutter.
håper vi kan ta andre omgangen med oss videre i de neste kampene. Alle jobbet godt å for hverandre.
Og Ole, så jævli fortjent BB!!!!
Ha en strålende helg gutter, å en flott 17. Mai feiring:) |
| Name: | Nr 1 | | Rating: | 1 | | Time: | 05/13/2011 at 9:39pm (UTC) | | Message: | Va fantastisk å stå bak dere i dag gutter.
håper vi kan ta andre omgangen med oss videre i de neste kampene. Alle jobbet godt å for hverandre.
Og Ole, så jævli fortjent BB!!!!
Ha en strålende helg gutter, å en flott 17. Mai feiring:) |
|
|
 |
|
|
|
|