|
|
 |
1 melding Per 30 Min
| Name: | Tony | | Rating: | 2 | | Time: | 07/19/2011 at 6:21pm (UTC) | | Message: | Bare vent..har snart den plassen ..Var sikkert ikke med å den listen siden eg var tilgjengelig ..
Går det med ''skaden'' då??Sitter lett inn en knehøyde takling på deg på onsdag |
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 07/03/2011 at 2:29pm (UTC) | | Message: | Breaking news 
http://www.driva.no/nyheter/article353246.ece |
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 06/25/2011 at 1:25pm (UTC) | | Message: | Du er jo ikke engang med på listen over hvem som var utilgjengelig under kampref.. Sier vel LITT om hvor nære du er... Atle er jo nærmere enn deg!! |
| Name: | Tony | | Rating: | 2 | | Time: | 06/24/2011 at 9:51pm (UTC) | | Message: | Tar lett plassen din Bønni..No har jo du noen uker på å sutre litt,men plassen har du mistet for godt  |
| Name: | Tony | | Rating: | 2 | | Time: | 06/24/2011 at 8:49pm (UTC) | | Message: | Tar lett plassen din Bønni..No har jo du noen uker på å sutre litt,men plassen har du mistet for godt  |
| Name: | Mr. Garrido | | Rating: | 1 | | Time: | 06/23/2011 at 12:48pm (UTC) | | Message: | føler med deg Nr 16.
så ikke godt ut der du slet deg bortover sidelinjen i går:(
får håpe du kommer fort tilbake i gammelt slag:)
og ja mona, xavi passningene er klar |
| Name: | Mohaned | | Rating: | 1 | | Time: | 06/22/2011 at 1:07am (UTC) | | Message: | Trist Nyhet dette nr 16. Regner med å se trynet ditt på treningene likevel 
God Bedring! |
| Name: | Nr 16 | | Rating: | 1 | | Time: | 06/21/2011 at 7:03pm (UTC) | | Message: | Da er nr 16 ute med kneskade frem til høstsesongen..
Herlig  |
| Name: | Mohaned | | Rating: | 1 | | Time: | 06/21/2011 at 3:21pm (UTC) | | Message: | Takk takk Hadde folk bare vært litt mer aktiv innpå denne siden så hadde det vært interessant å oppdatere den oftere.
Er stort sett bare utlendingene og oldisene (Tony og Bønni)som er engasjerer seg her.. Og ja, skal ikke glemme deg og mr Dugnad.. 
Liker oddsingen din på meg..Liker å spille under press.. Men skal oddsen være så pass lav som du sa på trening så trenger jeg noen Xavi pasninger! Men det der fikser vel du???  |
| Name: | Mr. Garrido | | Rating: | 1 | | Time: | 06/21/2011 at 8:04am (UTC) | | Message: | Det er godt å se at siden er blitt aktiv igjen, du gjør en god jobb Mona, stå på husk at jeg har oddset på deg til neste kamp  |
|
|
 |
|
|
|
|