Gjestebok
1 melding Per 30 Min

Name:
Your Email address:
Your rating for this website:
Your message:

<- Back  1 ...  37  38  39 40  41  42  43  44 Continue -> 
Name:Østerbø
Time:06/16/2009 at 1:51pm (UTC)
Message:ting som ikke funker, kaller vi for fusapatent på tysnes... Nå skjønner eg hvorfor;)

Name:Mr. Garrido
Time:06/15/2009 at 4:22pm (UTC)
Message:haddde ikke forundret meg

Name:Nr 16
Time:06/15/2009 at 2:41pm (UTC)
Message:Det stemmer. Tipper max 6 stk husker det.

Name:Mr. Garrido
Time:06/15/2009 at 2:26pm (UTC)
Message:skulle ikke vi møte kvart over 8 i garderoben i dag og gå igjennom kampen?? noe andre som husker det samme???!!

Name:-
Time:06/14/2009 at 10:57am (UTC)
Message:fusa gutter er noen homse gutter!

Name:Fusa - gutt..
Time:06/13/2009 at 11:06pm (UTC)
Message:Takk for et hyggelig innlegg på hjemmesiden. Når det gjelder 1-1 scoringen så får dere heller skylde på dommeren som står like ved deres skadede spiller.. Etter at dere selv prøvde å kjøre en overgang da deres egen spiller låg med hodeskade inne i feltet, gav dommeren beskjed til begge lag om at vi skulle spille til han blåste.. Ikke glem at dere startet det selv.
Egentlig så tror jeg dette er noe dere prøver å bortforklare tapet med. Men hva kan dere egentlig forvente når dere har et trenerteam som er mer opptatt av dommer og motspillere enn sitt egets lag prestasjoner? Kanskje det er på tide å se seg selv i speilet og innrømme at dere tapte for et bedre lag?

Jeg har ingen problemer med å innrømme at vi gjorde en elendig kamp i dag, men heldigvis var det dere som stod på motsatt banehalvdel..

Lykke til med resten av sesongen

Name:jesus
Time:06/12/2009 at 6:01pm (UTC)
Message:grunnen til at dere er så dårlige er fordi pappa ikke liker at dere har urene sjeler på laget

Name:Nr 16
Time:06/10/2009 at 8:39pm (UTC)
Message:Da var man igang med feike nicks igjen..herlig Takras!.. Jeg var på Tertnes - Voss..og 96-guttene spiller ikke 7'er, men 11'er..

Name:Nr 16
Time:06/10/2009 at 8:20pm (UTC)
Message:Oppdatering fra nr 16. Beklager at jeg ikke var på trening i dag. Som dere fleste sikker vet dømte jeg kamp i dag, og kunne ikke komme på trening. Jeg tar all idrett seriøs og det er viktig at de mindre barna har sunne forbilder. I dag dømte jeg 7er kamp på flaktveit. (Gutter 96) jeg anbefaler alle og dømme kamper, det er lærerikt og en god følese og gi små gutter en rolle modell. Heia Eidsvåg

Name:Nr 16
Time:06/10/2009 at 7:54am (UTC)
Message:Kenneth og Andrès har lagt ut spillerprofiler.. Nå er det kun Andy, Rune, Doff, Rodney, Vetle og Rolland som mangler den nødvendige lagfølelsen!!

 
Dagens besøkende 1 visitors
This website was created for free with Own-Free-Website.com. Would you also like to have your own website?
Sign up for free