|
|
 |
1 melding Per 30 Min
| Name: | Mr Garrido | | Time: | 05/28/2009 at 8:19pm (UTC) | | Message: | jaja så vi tapte finalen men har ihvertfall tatt noen pokaler i år!!!! |
| Name: | mona | | Time: | 05/28/2009 at 2:36pm (UTC) | | Message: | mente kl 16.30 er oppmøte |
| Name: | mona | | Time: | 05/28/2009 at 1:57pm (UTC) | | Message: | Bønns: oppmøte kl 17.30.. har du forresten muligheten til å hente meg? jeg kan eventuelt møte deg ved vogsbotn.. har ikke bil..  |
| Name: | Nr 16 | | Time: | 05/28/2009 at 1:42pm (UTC) | | Message: | Med sine null pokaler også denne sesongen havner vel ikke Liverpool foran så veldig mange....thank God. Når var oppmøte imorgen? |
| Name: | Mona | | Time: | 05/28/2009 at 1:23pm (UTC) | | Message: | dette er mitt første innlegg, så den som skrev "jihad" var ikke meg!
Chris: glory glory Man United ja! det kan du BANNE på.. vi har vunnet 4 trofeer i år vi, hva har DITT lag? til og med liverpool har havnet foran de, det forteller vel det meste din "jeg-holder-med-et-lag-som-ikke-har-vunnet-et-eneste-trofee-på-4-sesonger" 
barca vant fortjent igår og United har hatt en KJEMPE sesong.. proud 2 be a red ... |
| Name: | Chris | | Time: | 05/28/2009 at 11:17am (UTC) | | Message: | Liverpool?!
eg driter vel i liverpool! |
| Name: | Mona | | Time: | 05/28/2009 at 10:29am (UTC) | | Message: | Dobbel moralen lenge leve! Du kan kødde når du vil men vi kan ikke. Jihad! |
| Name: | Nr 16 | | Time: | 05/28/2009 at 10:00am (UTC) | | Message: | Hey! Følg de nye retningslinjene.... Slik kødding er ikke lov lengre..gå inn på vg-nett eller en lukket word-fil om du vil lire av deg slike tåpeligheter.. Hvem møtte Liverpool igår btw |
| Name: | Chris | | Time: | 05/28/2009 at 9:19am (UTC) | | Message: | GLORY GLORY MAN U... nei vent litt ... barca rundspilte jo ManU ja... 
|
| Name: | Østerbø | | Time: | 05/27/2009 at 2:37pm (UTC) | | Message: | Synes du gjør en strålende jobb eg Kristoffer.. At folk ikke er enig i kritikk eller ros folk får, kan du ta med en klype salt;) |
|
|
 |
|
|
|
|