Gjestebok
1 melding Per 30 Min

Name:
Your Email address:
Your rating for this website:
Your message:

<- Back  1 ...  37  38  39  40  41 42  43  44 Continue -> 
Name:Mr. Garrido
Time:06/02/2009 at 11:40pm (UTC)
Message:Ja men da er det jo bare til å trekke med seg kamaraet kris, du sa jo du skulle ha det med deg for lenge siden

Name:Kristoffer
Time:06/02/2009 at 2:47pm (UTC)
Message:Ser det funker, må få tatt bilder da!

Name:Kristoffer
Time:06/02/2009 at 1:59pm (UTC)
Message:Skal se hva jeg får til!

Name:bildejens
Time:06/01/2009 at 5:30pm (UTC)
Message:floppen har samme hjemmeside leverandør som oss og de har bilde på profilen sin...floppen har samme hjemmeside leverandør som oss og de har bilde på profilen sin...

Name:en i styret
Time:06/01/2009 at 4:58pm (UTC)
Message:er ikke akkurat et topplag a-laget heller så fokus kommer til å bli enda større. 95% av budsjettet kommer til å gå rett inn i a laget

Name:Peder
Time:06/01/2009 at 2:57pm (UTC)
Message:Kanskje div folk i styre til Eidsvåg ,heller skal ha mer fokus på ungdoms avdelingen i klubben!!!. De fleste ungdoms lag i klubben ligger i bunnen .

Name:Jonas
Time:05/31/2009 at 8:22am (UTC)
Message:heia strindheim!

Name:meg
Time:05/30/2009 at 11:23pm (UTC)
Message:Liverpool e best <3

Name:Anders
Time:05/30/2009 at 9:19pm (UTC)
Message:Ka e det eg hører? Trodde alvorlig det var spøk det resultatet som var. Men er må alle ta seg sammen å våkne opp! Vi kan når vi vil;)

Name:Coach Stian
Time:05/29/2009 at 7:14am (UTC)
Message:Hei Gutter. Kan dokkar som kjørte til Austreim og Strandebarm gi meg kontonr dokars på en lapp så får dokkar penger for kjøringen inn på konto.

 
Dagens besøkende 1 visitors
This website was created for free with Own-Free-Website.com. Would you also like to have your own website?
Sign up for free