|
|
 |
1 melding Per 30 Min
| Name: | Mr. Garrido | | Time: | 06/02/2009 at 11:40pm (UTC) | | Message: | Ja men da er det jo bare til å trekke med seg kamaraet kris, du sa jo du skulle ha det med deg for lenge siden  |
| Name: | Kristoffer | | Time: | 06/02/2009 at 2:47pm (UTC) | | Message: | Ser det funker, må få tatt bilder da! |
| Name: | Kristoffer | | Time: | 06/02/2009 at 1:59pm (UTC) | | Message: | Skal se hva jeg får til! |
| Name: | bildejens | | Time: | 06/01/2009 at 5:30pm (UTC) | | Message: | floppen har samme hjemmeside leverandør som oss og de har bilde på profilen sin...floppen har samme hjemmeside leverandør som oss og de har bilde på profilen sin... |
| Name: | en i styret | | Time: | 06/01/2009 at 4:58pm (UTC) | | Message: | er ikke akkurat et topplag a-laget heller så fokus kommer til å bli enda større. 95% av budsjettet kommer til å gå rett inn i a laget |
| Name: | Peder | | Time: | 06/01/2009 at 2:57pm (UTC) | | Message: | Kanskje div folk i styre til Eidsvåg ,heller skal ha mer fokus på ungdoms avdelingen i klubben!!!. De fleste ungdoms lag i klubben ligger i bunnen .  |
| Name: | Jonas | | Time: | 05/31/2009 at 8:22am (UTC) | | Message: | heia strindheim! |
| Name: | meg | | Time: | 05/30/2009 at 11:23pm (UTC) | | Message: | Liverpool e best <3
|
| Name: | Anders | | Time: | 05/30/2009 at 9:19pm (UTC) | | Message: | Ka e det eg hører? Trodde alvorlig det var spøk det resultatet som var. Men er må alle ta seg sammen å våkne opp! Vi kan når vi vil;) |
| Name: | Coach Stian | | Time: | 05/29/2009 at 7:14am (UTC) | | Message: | Hei Gutter. Kan dokkar som kjørte til Austreim og Strandebarm gi meg kontonr dokars på en lapp så får dokkar penger for kjøringen inn på konto. |
|
|
 |
|
|
|
|